آ
-
آموزش
بررسی کمّی و کیفی حضور آثار معماری ملی ایران در کتابهای درسی دورهی ابتدایی [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 27-46]
-
آموزش رسمی
برساختن هویت ملی در بلژیک؛ سیاست آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 131-158]
-
آموزش زبان انگلیسی
سنجش نگرش متخصصان آموزش زبان انگلیسی به بهرهگیری از «هویت اسلامی- ایرانی» در برنامه آموزش زبان در ایران [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 71-88]
-
آموزشوپرورش
بررسی کارکرد آموزشوپرورش در نهادینهسازی هویت ملی دانشآموزان (در ابعاد سیاسی ـ جغرافیایی و دینی) [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 27-47]
-
آیتالله خامنهای
استراتژیهای تعامل با اهلسنت از منظر مقام معظم رهبری [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 43-66]
ا
-
ابراهیمی
بررسی هویت ملی در اشعار کودک و نوجوان (با تکیه بر اشعار ابراهیمی، رحماندوست، شعبانی و کشاورز) [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 29-48]
-
ابعاد سیاسی ـ جغرافیایی دینی
بررسی کارکرد آموزشوپرورش در نهادینهسازی هویت ملی دانشآموزان (در ابعاد سیاسی ـ جغرافیایی و دینی) [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 27-47]
-
احساس تبعیض
بررسی احساس تبعیض برابعاد هویت جوانان کُرد کرمانج استان خراسان شمالی [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 111-134]
-
ادبیات پایداری
تحلیل جلوههای جنگ و صلح در متون پایداری کتب فارسی متوسطه اول [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 21-41]
-
ادبیات عامیانه
مطالعه ظرفیت و جایگاه مؤلفههای فانتزی داستانهای عامیانه ایرانی در هویتسازی انیمیشن ملی [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 139-158]
-
ادراک
تحلیل معناشناختی سیمای شهر از منظر هویت اسلامی با تأکید بر برخی مجموعههای تجاری شهر تبریز [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 109-130]
-
ارزشهای خانوادگی
تحلیل چندسطحی عوامل مؤثر بر ارزشهای خانوادگی در ایران [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 163-185]
-
اسناد
زیباشناسی خط محاسباتی سیاق در کتابت اسناد ایرانی [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 151-172]
-
اصفهان
تجلی هویت ملی در اشعار فارسی کتیبههای دوره صفوی در شهر اصفهان (10 تا 12 هـ.ق) [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 49-70]
-
اعتماد اجتماعی
تحلیل چندسطحی عوامل مؤثر بر ارزشهای خانوادگی در ایران [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 163-185]
-
اعتمادبهنفس ملی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اعتمادبهنفس ملی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 3-20]
-
اقتباس
مطالعه ظرفیت و جایگاه مؤلفههای فانتزی داستانهای عامیانه ایرانی در هویتسازی انیمیشن ملی [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 139-158]
-
اقلیتهای قومی
تبیین رابطه مدیریت محلی با ساختار سطح ملّی در دولتهای متمرکز: مطالعه موردی ترکیه [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 159-180]
-
اندیشکده
راهکارهای ظرفیتسازی اندیشکدههای راهبردی در مدیریت مسائل هویتی ایران [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 49-67]
-
انسان
تحلیل معناشناختی سیمای شهر از منظر هویت اسلامی با تأکید بر برخی مجموعههای تجاری شهر تبریز [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 109-130]
-
انسان قرآنی
هویت دینی و پیشبایستهای طراحی برنامه درسی [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 3-26]
-
اهلسنت
استراتژیهای تعامل با اهلسنت از منظر مقام معظم رهبری [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 43-66]
-
ایجاد ظرفیت سازمانی
راهکارهای ظرفیتسازی اندیشکدههای راهبردی در مدیریت مسائل هویتی ایران [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 49-67]
-
ایران
بررسی رابطه هویت ملی و دینی در بین جامعه زرتشتیان ایران [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 91-110]
-
ایران
سیاست هویت در کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 7-24]
-
ایران
بررسی رابطه هویت ملی و رفتار محیطزیستی در بین دانشجویان رشتههای علومانسانی دانشگاه شیراز [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 137-159]
-
ایران
تحلیل چندسطحی عوامل مؤثر بر ارزشهای خانوادگی در ایران [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 163-185]
-
ایرانیان
تشیع و ملیت ایرانی؛ مطالعه انتقادی جایگاه تشیع در نظریههای پژوهشگران ملیت ایرانی [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 3-28]
ب
-
بازنمایی
بازنمایی سیاستهای منطقهای جمهوری اسلامی ایران در قبال تروریسم (مطالعهای در حوزه ژئوپلیتیک عمومی) [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 111-138]
-
برنامه درسی
هویت دینی و پیشبایستهای طراحی برنامه درسی [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 3-26]
-
بلوچ
بررسی هویت ملی و مدرن دانشآموزان شهر سراوان [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 91-107]
-
بناهای عمومی
بازنمود چالشهای فرهنگی در آثار معماری پساانقلاب اسلامی در ایران (مطالعه موردی: بناهای عمومی شهر تهران) [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 135-149]
-
بناهای عمومی
بازنمود چالش های فرهنگی در آثار معماری پسا انقلاب اسلامی در ایران (مطالعه موردی: بناهای عمومی شهر تهران) [دوره 22، شماره 86، 1400]
پ
-
پایایی
ساخت و بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه هویت ایرانی-اسلامی و رابطه آن با عزتنفس در دانشجویان 25-18 ساله [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 113-134]
ت
-
تحلیل چندسطحی
تحلیل چندسطحی عوامل مؤثر بر ارزشهای خانوادگی در ایران [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 163-185]
-
تحلیل محتوا
سیاست هویت در کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 7-24]
-
تحلیل مضمون
تجربهی حضور در تخت فولاد؛ چرخهی هویت در یک مکان شهری [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 89-109]
-
تخت فولاد
تجربهی حضور در تخت فولاد؛ چرخهی هویت در یک مکان شهری [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 89-109]
-
ترکیه
تبیین رابطه مدیریت محلی با ساختار سطح ملّی در دولتهای متمرکز: مطالعه موردی ترکیه [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 159-180]
-
تروریسم
بازنمایی سیاستهای منطقهای جمهوری اسلامی ایران در قبال تروریسم (مطالعهای در حوزه ژئوپلیتیک عمومی) [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 111-138]
-
تعامل
استراتژیهای تعامل با اهلسنت از منظر مقام معظم رهبری [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 43-66]
-
تفسیرالمیزان
هویت دینی و پیشبایستهای طراحی برنامه درسی [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 3-26]
-
تقسیمات کشوری
تبیین رابطه مدیریت محلی با ساختار سطح ملّی در دولتهای متمرکز: مطالعه موردی ترکیه [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 159-180]
-
تنظیم هیجان
تأثیر غرور ملی بر سازگاری اجتماعی با میانجیگری راهبردهای تنظیم شناختی هیجان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه مازندران) [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 67-89]
-
تنوع فرهنگی
استراتژیهای تعامل با اهلسنت از منظر مقام معظم رهبری [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 43-66]
-
تهران
بررسی کارکرد آموزشوپرورش در نهادینهسازی هویت ملی دانشآموزان (در ابعاد سیاسی ـ جغرافیایی و دینی) [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 27-47]
ج
-
جاینام
سازههای جاینامساز در کدهنامهای ترکیبی ایران و نقش آنها در ایجاد هویت فرهنگی و ملی [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 71-90]
-
جمهوری اسلامی ایران
بازنمایی سیاستهای منطقهای جمهوری اسلامی ایران در قبال تروریسم (مطالعهای در حوزه ژئوپلیتیک عمومی) [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 111-138]
-
جمهوری اسلامی ایران
ارائه مدل سیاستگذاری قومی در جمهوری اسلامی ایران با رویکرد گراندد تئوری [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 49-67]
-
جنگ
تحلیل جلوههای جنگ و صلح در متون پایداری کتب فارسی متوسطه اول [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 21-41]
-
جهانیسازی
بازنمود چالشهای فرهنگی در آثار معماری پساانقلاب اسلامی در ایران (مطالعه موردی: بناهای عمومی شهر تهران) [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 135-149]
-
جهانی سازی
بازنمود چالش های فرهنگی در آثار معماری پسا انقلاب اسلامی در ایران (مطالعه موردی: بناهای عمومی شهر تهران) [دوره 22، شماره 86، 1400]
-
جوانان کُرد
بررسی احساس تبعیض برابعاد هویت جوانان کُرد کرمانج استان خراسان شمالی [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 111-134]
چ
-
چالشهای فرهنگی
بازنمود چالشهای فرهنگی در آثار معماری پساانقلاب اسلامی در ایران (مطالعه موردی: بناهای عمومی شهر تهران) [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 135-149]
-
چالش های فرهنگی
بازنمود چالش های فرهنگی در آثار معماری پسا انقلاب اسلامی در ایران (مطالعه موردی: بناهای عمومی شهر تهران) [دوره 22، شماره 86، 1400]
خ
-
خراسان شمالی
بررسی احساس تبعیض برابعاد هویت جوانان کُرد کرمانج استان خراسان شمالی [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 111-134]
-
خط محاسباتی سیاق
زیباشناسی خط محاسباتی سیاق در کتابت اسناد ایرانی [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 151-172]
د
-
دانشجویان
بررسی رابطه هویت ملی و رفتار محیطزیستی در بین دانشجویان رشتههای علومانسانی دانشگاه شیراز [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 137-159]
-
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اعتمادبهنفس ملی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 3-20]
-
دانشگاه شیراز
بررسی رابطه هویت ملی و رفتار محیطزیستی در بین دانشجویان رشتههای علومانسانی دانشگاه شیراز [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 137-159]
-
دختران
رابطه بین سرمایه اجتماعی و سبک زندگی با هویت ملی دختران نوجوان شهرستان کرمان [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 69-87]
-
دوره ابتدایی
برساختن هویت ملی در بلژیک؛ سیاست آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 131-158]
-
دوره اول متوسطه
تحلیل جلوههای جنگ و صلح در متون پایداری کتب فارسی متوسطه اول [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 21-41]
-
دوره متوسطه
سیاست هویت در کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 7-24]
-
دولت بلژیک
برساختن هویت ملی در بلژیک؛ سیاست آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 131-158]
ر
-
راهبرد مثبت
تأثیر غرور ملی بر سازگاری اجتماعی با میانجیگری راهبردهای تنظیم شناختی هیجان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه مازندران) [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 67-89]
-
راهبرد منفی
تأثیر غرور ملی بر سازگاری اجتماعی با میانجیگری راهبردهای تنظیم شناختی هیجان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه مازندران) [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 67-89]
-
رحماندوست
بررسی هویت ملی در اشعار کودک و نوجوان (با تکیه بر اشعار ابراهیمی، رحماندوست، شعبانی و کشاورز) [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 29-48]
-
رفتار محیطزیستی
بررسی رابطه هویت ملی و رفتار محیطزیستی در بین دانشجویان رشتههای علومانسانی دانشگاه شیراز [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 137-159]
-
روایی
ساخت و بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه هویت ایرانی-اسلامی و رابطه آن با عزتنفس در دانشجویان 25-18 ساله [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 113-134]
-
رویکرد بازتاب
مطالعه ظرفیت و جایگاه مؤلفههای فانتزی داستانهای عامیانه ایرانی در هویتسازی انیمیشن ملی [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 139-158]
-
رویکرد گراندد تئوری
ارائه مدل سیاستگذاری قومی در جمهوری اسلامی ایران با رویکرد گراندد تئوری [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 49-67]
ز
-
زبان
سازههای جاینامساز در کدهنامهای ترکیبی ایران و نقش آنها در ایجاد هویت فرهنگی و ملی [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 71-90]
-
زبان فارسی
نقش لُرها در تقویت هویت ملی در عصر پهلوی با تأکید بر مؤلفه زبان فارسی [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 91-109]
-
زرتشتیان
بررسی رابطه هویت ملی و دینی در بین جامعه زرتشتیان ایران [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 91-110]
-
زیباشناسی
زیباشناسی خط محاسباتی سیاق در کتابت اسناد ایرانی [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 151-172]
ژ
-
ژئوپلیتیک عمومی
بازنمایی سیاستهای منطقهای جمهوری اسلامی ایران در قبال تروریسم (مطالعهای در حوزه ژئوپلیتیک عمومی) [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 111-138]
س
-
سازگاری اجتماعی
تأثیر غرور ملی بر سازگاری اجتماعی با میانجیگری راهبردهای تنظیم شناختی هیجان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه مازندران) [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 67-89]
-
سازههای جاینامساز
سازههای جاینامساز در کدهنامهای ترکیبی ایران و نقش آنها در ایجاد هویت فرهنگی و ملی [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 71-90]
-
سبک زندگی
رابطه بین سرمایه اجتماعی و سبک زندگی با هویت ملی دختران نوجوان شهرستان کرمان [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 69-87]
-
سرمایهاجتماعی
رابطه بین سرمایه اجتماعی و سبک زندگی با هویت ملی دختران نوجوان شهرستان کرمان [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 69-87]
-
سرمایه اجتماعی
واکاوی تأثیر عامل سرمایه اجتماعی در پذیرش فناوریهای نوین رسانهای (موردمطالعه: فناوری واقعیت افزوده) [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 159-181]
-
سیاستگذاری قومی
ارائه مدل سیاستگذاری قومی در جمهوری اسلامی ایران با رویکرد گراندد تئوری [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 49-67]
-
سیاست هویت
سیاست هویت در کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 7-24]
ش
-
شعبانی
بررسی هویت ملی در اشعار کودک و نوجوان (با تکیه بر اشعار ابراهیمی، رحماندوست، شعبانی و کشاورز) [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 29-48]
-
شعر فارسی
تجلی هویت ملی در اشعار فارسی کتیبههای دوره صفوی در شهر اصفهان (10 تا 12 هـ.ق) [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 49-70]
-
شهر تهران
بازنمود چالشهای فرهنگی در آثار معماری پساانقلاب اسلامی در ایران (مطالعه موردی: بناهای عمومی شهر تهران) [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 135-149]
-
شهر تهران
بازنمود چالش های فرهنگی در آثار معماری پسا انقلاب اسلامی در ایران (مطالعه موردی: بناهای عمومی شهر تهران) [دوره 22، شماره 86، 1400]
ع
-
عبودیت
هویت دینی و پیشبایستهای طراحی برنامه درسی [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 3-26]
-
عزتنفس
ساخت و بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه هویت ایرانی-اسلامی و رابطه آن با عزتنفس در دانشجویان 25-18 ساله [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 113-134]
-
عصر پهلوی
نقش لُرها در تقویت هویت ملی در عصر پهلوی با تأکید بر مؤلفه زبان فارسی [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 91-109]
غ
-
غرور ملی
تأثیر غرور ملی بر سازگاری اجتماعی با میانجیگری راهبردهای تنظیم شناختی هیجان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه مازندران) [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 67-89]
ف
-
فانتزی
مطالعه ظرفیت و جایگاه مؤلفههای فانتزی داستانهای عامیانه ایرانی در هویتسازی انیمیشن ملی [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 139-158]
-
فضای مجازی
واکاوی تأثیر عامل سرمایه اجتماعی در پذیرش فناوریهای نوین رسانهای (موردمطالعه: فناوری واقعیت افزوده) [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 159-181]
-
فناوریهای نوین
واکاوی تأثیر عامل سرمایه اجتماعی در پذیرش فناوریهای نوین رسانهای (موردمطالعه: فناوری واقعیت افزوده) [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 159-181]
ک
-
کتابت ایرانی
زیباشناسی خط محاسباتی سیاق در کتابت اسناد ایرانی [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 151-172]
-
کتاب درسی
سنجش نگرش متخصصان آموزش زبان انگلیسی به بهرهگیری از «هویت اسلامی- ایرانی» در برنامه آموزش زبان در ایران [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 71-88]
-
کتابهای درسی
بررسی کمّی و کیفی حضور آثار معماری ملی ایران در کتابهای درسی دورهی ابتدایی [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 27-46]
-
کتب درسی
سیاست هویت در کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 7-24]
-
کتب فارسی
تحلیل جلوههای جنگ و صلح در متون پایداری کتب فارسی متوسطه اول [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 21-41]
-
کتیبه تاریخی
تجلی هویت ملی در اشعار فارسی کتیبههای دوره صفوی در شهر اصفهان (10 تا 12 هـ.ق) [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 49-70]
-
کدهنامهای ترکیبی
سازههای جاینامساز در کدهنامهای ترکیبی ایران و نقش آنها در ایجاد هویت فرهنگی و ملی [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 71-90]
-
کرمان
رابطه بین سرمایه اجتماعی و سبک زندگی با هویت ملی دختران نوجوان شهرستان کرمان [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 69-87]
-
کشاورز
بررسی هویت ملی در اشعار کودک و نوجوان (با تکیه بر اشعار ابراهیمی، رحماندوست، شعبانی و کشاورز) [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 29-48]
ل
-
لُرها
نقش لُرها در تقویت هویت ملی در عصر پهلوی با تأکید بر مؤلفه زبان فارسی [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 91-109]
م
-
مدیریت محلی
تبیین رابطه مدیریت محلی با ساختار سطح ملّی در دولتهای متمرکز: مطالعه موردی ترکیه [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 159-180]
-
مذهب تشیع
تشیع و ملیت ایرانی؛ مطالعه انتقادی جایگاه تشیع در نظریههای پژوهشگران ملیت ایرانی [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 3-28]
-
مسائل هویتی
راهکارهای ظرفیتسازی اندیشکدههای راهبردی در مدیریت مسائل هویتی ایران [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 49-67]
-
معماری پساانقلاب
بازنمود چالشهای فرهنگی در آثار معماری پساانقلاب اسلامی در ایران (مطالعه موردی: بناهای عمومی شهر تهران) [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 135-149]
-
معماری پساانقلاب
بازنمود چالش های فرهنگی در آثار معماری پسا انقلاب اسلامی در ایران (مطالعه موردی: بناهای عمومی شهر تهران) [دوره 22، شماره 86، 1400]
-
معماری ملی
بررسی کمّی و کیفی حضور آثار معماری ملی ایران در کتابهای درسی دورهی ابتدایی [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 27-46]
-
معنا
تحلیل معناشناختی سیمای شهر از منظر هویت اسلامی با تأکید بر برخی مجموعههای تجاری شهر تبریز [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 109-130]
-
معناشناسی
تحلیل معناشناختی سیمای شهر از منظر هویت اسلامی با تأکید بر برخی مجموعههای تجاری شهر تبریز [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 109-130]
-
مفاد درسی دبستان
برساختن هویت ملی در بلژیک؛ سیاست آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 131-158]
-
مقطع متوسطه
بررسی کارکرد آموزشوپرورش در نهادینهسازی هویت ملی دانشآموزان (در ابعاد سیاسی ـ جغرافیایی و دینی) [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 27-47]
-
مکان
تجربهی حضور در تخت فولاد؛ چرخهی هویت در یک مکان شهری [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 89-109]
-
ملیت
تشیع و ملیت ایرانی؛ مطالعه انتقادی جایگاه تشیع در نظریههای پژوهشگران ملیت ایرانی [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 3-28]
-
منظر
تجربهی حضور در تخت فولاد؛ چرخهی هویت در یک مکان شهری [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 89-109]
-
میراث فرهنگی
بررسی کمّی و کیفی حضور آثار معماری ملی ایران در کتابهای درسی دورهی ابتدایی [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 27-46]
ن
-
ناسیونالیسم
تشیع و ملیت ایرانی؛ مطالعه انتقادی جایگاه تشیع در نظریههای پژوهشگران ملیت ایرانی [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 3-28]
-
نظام تصمیمگیری
راهکارهای ظرفیتسازی اندیشکدههای راهبردی در مدیریت مسائل هویتی ایران [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 49-67]
-
نگرش
سنجش نگرش متخصصان آموزش زبان انگلیسی به بهرهگیری از «هویت اسلامی- ایرانی» در برنامه آموزش زبان در ایران [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 71-88]
-
نماد
زیباشناسی خط محاسباتی سیاق در کتابت اسناد ایرانی [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 151-172]
و
-
واقعیت افزوده
واکاوی تأثیر عامل سرمایه اجتماعی در پذیرش فناوریهای نوین رسانهای (موردمطالعه: فناوری واقعیت افزوده) [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 159-181]
-
وحدت
استراتژیهای تعامل با اهلسنت از منظر مقام معظم رهبری [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 43-66]
-
ویژگیهای روانسنجی
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اعتمادبهنفس ملی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 3-20]
ه
-
هویت
سازههای جاینامساز در کدهنامهای ترکیبی ایران و نقش آنها در ایجاد هویت فرهنگی و ملی [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 71-90]
-
هویت
بازنمایی سیاستهای منطقهای جمهوری اسلامی ایران در قبال تروریسم (مطالعهای در حوزه ژئوپلیتیک عمومی) [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 111-138]
-
هویت
تجربهی حضور در تخت فولاد؛ چرخهی هویت در یک مکان شهری [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 89-109]
-
هویت
بررسی احساس تبعیض برابعاد هویت جوانان کُرد کرمانج استان خراسان شمالی [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 111-134]
-
هویت
بررسی هویت ملی و مدرن دانشآموزان شهر سراوان [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 91-107]
-
هویت
بررسی کمّی و کیفی حضور آثار معماری ملی ایران در کتابهای درسی دورهی ابتدایی [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 27-46]
-
هویت
نقش لُرها در تقویت هویت ملی در عصر پهلوی با تأکید بر مؤلفه زبان فارسی [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 91-109]
-
هویت اسلامی
تحلیل معناشناختی سیمای شهر از منظر هویت اسلامی با تأکید بر برخی مجموعههای تجاری شهر تبریز [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 109-130]
-
هویت اسلامی- ایرانی
سنجش نگرش متخصصان آموزش زبان انگلیسی به بهرهگیری از «هویت اسلامی- ایرانی» در برنامه آموزش زبان در ایران [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 71-88]
-
هویت ایرانی- اسلامی
ساخت و بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه هویت ایرانی-اسلامی و رابطه آن با عزتنفس در دانشجویان 25-18 ساله [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 113-134]
-
هویتجمعی
بررسی احساس تبعیض برابعاد هویت جوانان کُرد کرمانج استان خراسان شمالی [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 111-134]
-
هویت دینی
تشیع و ملیت ایرانی؛ مطالعه انتقادی جایگاه تشیع در نظریههای پژوهشگران ملیت ایرانی [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 3-28]
-
هویت دینی
بررسی رابطه هویت ملی و دینی در بین جامعه زرتشتیان ایران [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 91-110]
-
هویت دینی
هویت دینی و پیشبایستهای طراحی برنامه درسی [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 3-26]
-
هویت مدرن
بررسی هویت ملی و مدرن دانشآموزان شهر سراوان [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 91-107]
-
هویت ملی
بررسی هویت ملی در اشعار کودک و نوجوان (با تکیه بر اشعار ابراهیمی، رحماندوست، شعبانی و کشاورز) [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 29-48]
-
هویت ملی
تجلی هویت ملی در اشعار فارسی کتیبههای دوره صفوی در شهر اصفهان (10 تا 12 هـ.ق) [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 49-70]
-
هویت ملی
بررسی رابطه هویت ملی و دینی در بین جامعه زرتشتیان ایران [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 91-110]
-
هویت ملی
مطالعه ظرفیت و جایگاه مؤلفههای فانتزی داستانهای عامیانه ایرانی در هویتسازی انیمیشن ملی [دوره 22، شماره 85، 1400، صفحه 139-158]
-
هویت ملی
بررسی کارکرد آموزشوپرورش در نهادینهسازی هویت ملی دانشآموزان (در ابعاد سیاسی ـ جغرافیایی و دینی) [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 27-47]
-
هویت ملی
رابطه بین سرمایه اجتماعی و سبک زندگی با هویت ملی دختران نوجوان شهرستان کرمان [دوره 22، شماره 86، 1400، صفحه 69-87]
-
هویت ملی
بررسی هویت ملی و مدرن دانشآموزان شهر سراوان [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 91-107]
-
هویت ملی
برساختن هویت ملی در بلژیک؛ سیاست آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 22، شماره 87، 1400، صفحه 131-158]
-
هویت ملی
نقش لُرها در تقویت هویت ملی در عصر پهلوی با تأکید بر مؤلفه زبان فارسی [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 91-109]
-
هویت ملی
بررسی رابطه هویت ملی و رفتار محیطزیستی در بین دانشجویان رشتههای علومانسانی دانشگاه شیراز [دوره 22، شماره 88، 1400، صفحه 137-159]